Tartásjavító tréning – Major Petra vezetésével

with Nincs hozzászólás

A tartásjavító tréningen több izomcsoportot is megmozgatunk, de elsősorban a törzsre fektetjük a hangsúlyt. Általános izomerősítést végzünk, de a legjobban a has és a hátizmokat dolgoztatjuk meg. A program kezdetétől, közel egy éven keresztül fokozatosan erősödtek a résztvevők, de a kényszerpihenő megtette hatását. Többen jelezték, hogy egyedül, otthon tornázni közel sem olyan motiváló, mint fix időpontban, ugyanazzal a csapattal, instruktor segítségével. Mikor újra kezdtük a foglalkozásokat, a résztvevők nagyon lelkesek voltak, örültek a rendszeres mozgásnak, szinte mindenki visszajött sportolni. 4-5 alkalom után visszaszerezték a korábbi fittséget, melyben a különböző eszközök nagy segítségünkre voltak. Próbálom variálni az órákon a különböző eszközöket, hogy változatos legyen. A bokasúly, a gumiszalag, a kislabda szinte minden órán főszereplő, emellett a togu, a diner párna és a masszázs henger, amit használni szoktunk. Az erősítés mellett a proprioceptív tréninget gyakoroljuk, hiszen az egyensúly fejlesztéséért felelős tréninget érdemes elkezdeni a negyvenes éveinkben. Egy jól összeszokott csapat alakult ki, akikkel komoly eredményeket lehet elérni, hiszen megtapasztalták a mozgásörömét, és a fejlődés lehetőségét.