Januári életmódváltás

with Nincs hozzászólás

Mindannyian tudjuk, hogy a nyári bikinibody télen készül. A rendszeres mozgás mellett a megfelelő táplálkozás szintén kulcsfontosságú a célunk elérésében. A decemberi ünnepek sokasága könnyen meghiúsíthatja terveinket, ezért a január ideálisnak tűnik, hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba. A problémák ott kezdődnek, hogy a lelkesedés a napok előrehaladtával kopni kezd, ugyanis az elhatározás mögött gyakran hiányzik a tudás és a segítség. Ismerjük a mondást, úszni tanulni egyedül nehéz, főleg, ha mély a víz. A „Több, mint egy klub” több mozgásforma elsajátításában nyújt szakmai segítséget, itt pedig álljon néhány jótanács a tudatos, kontrollált táplálkozáshoz:

Ne kapkodj!  Apróbb célokat tűzz ki, reálisan megválasztva, hogy legyen mindig motivációd és sikerélményed.

Légy büszke! Bizony: Te már döntöttél, belevágtál. Most már csak az kell, hogy rajta is maradj, akármilyen rögös is az az út.

Figyelj a folyadékbevitelre! Ez az alapja az egésznek, mégis a legtöbben elfelejtik. Csapvíz, szénsavmentes ásványvíz formájában történjen persze, nem iszunk cukros és édesített üdítőket sem.

Légy kreatív, kísérletezz! Eleinte időbe telik, de ha belejössz, már ez lesz a természetes!

Csökkentsd az elfogyasztott só, zsíradék és cukor mennyiségét!

Fogyassz naponta legalább egyszer teljes értékű gabonából készült pékárút, köretet!

Fogyassz naponta legalább 4 adag zöldséget vagy gyümölcsöt!

Fogyassz minden nap tejterméket, hetente pedig tengeri halat vagy busát, kecsegét, pisztrángot!

Keress egy társat! Sokszor magunkkal szemben nem tudunk objektívan gondolkodni, vagy éppen nehezebb egyedül a motivációnkat fenntartani. Egy támogató környezet rengeteget húz előre!

Ne ess bele abba a hibába, hogy szélsőséges módszerekkel próbálkozol!

Fejlődj!  Kérd ki bátran szakember segítségét!